Ariana dla WS | Blogger | X X

31 stycznia 2018

#INSTAGlow, rozświetlacz poprawiający wygląd cery.

Dzień dobry Kochani.

Niedawno w moim zakupowym koszyku wylądował produkt, który kupiłam kompletnie przez pomyłkę jak się okazuje. Chodząc do Rossmanna, czasami trafiają się "ostatnie sztuki', które są po bardzo niskiej cenie. Zazwyczaj jeśli dany produkt mnie interesuje bez zastanowienia się kupuję go, zwłaszcza, że ceny są tak małe, że nie szkoda będzie kiedy się nie sprawdzi i wyląduje w śmieciach. Jak się jednak sprawdzi cieszę się nim jeszcze jakiś czas.
Jak się okazało mój zakup, ktoś poprzekładał z półki na inną i kupiłam produkt inny niż myślałam i za normalną cenę. W domu okazało się tak naprawdę co to takiego.
producent pisze:
Baza poprawiająca wygląd cery Insta Glow Miss Sporty:
- to jedwabista, delikatna formuła, która przygotowuje skórę do wykonania makijażu,
- rozświetlające czynniki zapewniają promienny i zdrowy wygląd,
- wyrównuje koloryt skóry i nadaje jej piękny blask,
- przetestowana dermatologicznie.

 Baza poprawiająca wygląd cery Insta Glow od Miss Sporty, bo ten produkt zakupiłam okazał się całkiem przyjemnym w konsystencji kremikiem. Mam cerę normalną z małymi suchymi elementami przy płatkach nosa i mogę stwierdzić, że do takiego typu cery idealnie się nadaje. Nie uważam jednak, że nie jest to baza pod makijaż, a raczej lekki kremik tonizujący. Do tego wszystkiego bardzo ładnie pachnie.
Bardzo fajnie rozświetla cerę i dodaje promienności skórze. Idealnie mógłby się nadawać na lato jako rozświetlający krem do twarzy, dla osób, które stronią od podkładów w upalne dni. Zdecydowanie nie jest to kosmetyk, który wygładzi nam zmarszczki czy przykryje pory.
To lekki różowy kremik o przyjemnej gęstości, który dobrze się wchłania. Różowa barwa jest dużą zaletą. W połączeniu z lekkim podkładem świetnie rozświetla cerę i wygląda ona promiennie.
Szczerze powiedziawszy nie wiem jak produkt by się sprawdzał przy cerze tłustej oraz suchej. W przypadku małych suchych plamek takie jak mam ja wkoło płatków nosa się niestety nie sprawdza. W suchych punktach zbierają się grupki rozświetlających drobinek, co prawda nie są widoczne po nałożeniu podkładu, jednak później brzydko się zbryla wraz z podkładem.
Zdecydowanie polecam osobom, które nie mają problemów ze skórą twarzy. Nie wiem jak mógłby się sprawować na innym rodzaju skóry, jednak za cenę 12,99 myślę, że warto go wypróbować.

Skład:
Aqua/Water/Eau, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Dicaprylyl Ether, Glycerin, Stearic Acid, Talc, Polysorbate 60, Cetyl Alkohol, Magnesium Aluminum Silicate, Polybutene, Isononyl Isononanoate, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Xanthan Gum, Caprylyl Glycol, Silica, Dimethicone Crosspolymer, Tocopheryl Acetate, Disodium EDTA, Sorbic Acid, [May Contain/Peut Contenir +/-: Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499).

Produkt znajduje się z smukłej, biało-różowej tubce, która zmieści się do każdej kosmetyczki. Prosty design opakowania jakoś bardzo do siebie przyciąga.

Jaka jest Wasza opinia tego produktu? A może macie jakieś fajne bazy rozświetlające do polecenia?

Buziaki Kochani 

24 komentarze:

  1. Widzialam te insta kosmetyki i faktycznie chyba zaczyna panowac na nie jakas moda. Widze jak mlode dziewczymy rzucaja sie na nie i mma wrazenie ze to tylko przez te slowo w nazwie.
    Lubie takie rozswietlacze uzywac w lato. Wtedy moze sie na niego skusze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, kuszą aby przetestować jednak niekoniecznie wszystkie są dobre. :c

      Usuń
  2. Uwielbiam rozświetlacze. Mam ich całe mnóstwo. Ale tego jeszcze nie znam;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam żadnej opinii na temat tego produktu ponieważ nie miałam okazji go jeszcze testować :) a mam taką zasadę że jak czegoś nie znam to się nie wypowiadam. Wiele razy miałam taką sytuację, że kosmetyk nie prezentował się ciekawie a okazał się sukcesem, albo na odwrót :) ten jest bardzo ciekawy :) może przy moich następnych zakupach w drogerii trafi do koszyka :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mieszane odczucia co do tej bazy... zastanowię się nad jej przetestowaniem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie stwarza fajny efekt. To oczywiście kwestia gustu i wszystko zależy od rodzaju skóry twarzy i osobistych upodobań makijażowych ;)
      Buziaki

      Usuń
  5. no to nie dla mnie, ja jestem cala w suchyc platkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poradziłam sobie z tym fajną maścią od atw z żółtkiem roślinnym. :P

      Usuń
  6. Nie wiem mnie jakoś kosmetyki tej marki niezbyt przekonują :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to prawda. marka ma produkty takie na 'prubu rubu' albo sie trafi dobry,albo mega zły. niestety tego drugiego jest więcej.

      Usuń
  7. Widziałam dużo takich kosmetykôw z serii instagramowych ale jakoś nie zachęcają mnie one do kupna 😌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to straszne, ale sam przedrostek "insta" to swietna reklama dala kosmetyków i ich producentów.

      Usuń
  8. Używam z tej firmy podkład matujący - coś fantastycznego na imprezy ! Cera na prawdę długo utrzymuje się matowa <3 ale na co dzień nie polecam, za "ciężki" jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę musiała tego spróbować. miałam jeden podkład tej firmy, ale okazał się koszmarny. był tłusty i źle się rozsmarowywał ;x

      Usuń
  9. Prezentuje się całkiem przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami takie przypadkowe zakupy okazują się strzałem w dziesiątkę. Ja szukam jakiegoś kremu pod podklad, wiec może ten?

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz wiem na co będę polować będąc w Rossmanie 😁
    Jednak NIE wszystkie kosmetyki
    Insta są dobre...
    Nie polecam Insta Strobing
    od Rimmel- mnie uczulił i strasznie podraznił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za informacje. ten produkt od rimmela chcialam kupic jako kolejny.

      Usuń
  12. Ciekawa jestem jak by się sprawdził na mojej buzi :) Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli działałby wymieszany z podkładem jak jakiś bb byłby świetnym produktem. mysle ze warto go przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, ze nigdy nie wpadłam na to aby pomieszac go z podkladem. musze koniecznie tego wyprobowac. to swietny pomysl.

      Usuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.