Ariana dla WS | Blogger | X X

27 lutego 2018

Która maskara najlepsza? - kilka drobnych recenzji tanich tuszów

Hej Kochani! 🌺

Dziś znów kosmetycznie, makijażowo.
Pisałam już nie raz i nie dwa na temat różnych recenzji kosmetyków, dziś jednak postanowiłam, że takie typu tusz do rzęs, będę robić po kilka w jednym poście. W mojej kosmetyczce znajduje się kilka maskar, które z różnych powodów się w niej znalazły. A to cena kusząca, a to fajnie wyglądająca szczoteczka, albo którejś nie miałam i zwyczajnie chcę przetestować...

Pierwszą jaką Wam dziś przedstawię jest maskara od
Essence z serii 'Get big lashes' Volume boost
👍ma bardzo intensywny ciemny kolor
 👍fajnie rozdziela rzęski
 👍wydłuża rzęsy jednak nie jest to jakieś super mega wydłużenie
 👍wygodna gęsta szczoteczka 
👍nie osypuje się 
👍przy zmywaniu nie ma z nim problemów 

👎spodziewałam się większego wydłużenia 

cena - około 10-12 złotych
 ogólnie oceniam go 4/5

Kolejny tusz do rzęs to
Pierre Rene - Volume Rich Mascara znaleziony przez przypadek, na promocji w drogerii Natura. I to jest ten tusz, który kupiłam 'bo nie miałam nigdy takiej szczoteczki'.
👍super czarny
👍fajna konsystencja
👍pogrubia rzęsy
👍jest zmywalny samą wodą
👍nie rozmazuje się
👍nie osypuje się

👎przy nałożeniu kilku warstw skleja rzęsy
👎nie wydłuża rzęs
👎brak efektu "WOW"
👎trzeba sporo się namachać, aby efekt był w ogóle widoczny

 Dobry dla osób które cenią sobie naturalny look.

cena - 10-17 złotych
ogólna ocena 2/5

Ostatnim kandydatem dzisiejszego zestawienia jest zdecydowanie jeden z moich ulubieńców.
Maskara od Wibo Queen Size, Maximum Volume Mascara polecany przez Weronikę Książkiewicz. Wstyd mi się przyznać, ale maskara już jest tak wyświechtana i na końcówce przydatności, jednakże musiałam o niej napisać. Kiedy tylko zaopatrzę się w nową dodam refke. 
👍wyraźnie wydłuża rzęsy
👍 pogrubia rzęsy
👍jest trwały
👍podkręca rzęsy
👍niska cena w stosunku do uzyskanego efektu
👍jest łatwo dostępny
👍nie osypuje się
👍łatwy w aplikacji mimo zaokrąglonej szczoteczki

👎jest mało wydajny 
👎dość szybko wysycha
👎aby uzyskać super efekt, trzeba malować kilka razy, ponieważ nie zawsze przykleja się do końcówek rzęs

cena - 8-13 złotych
ogólna ocena 4,5/5
i tu zrobiłam błąd,że do zdjęć 'pokazowych' założyłam tak duże soczewki
 które całkowicie psują efekt. :( 
W kolejnym poście opisze te z trochę wyższej półki i przy tym pozbędę się tych niechcianych, bo szczerze sama nie wiem co tam mam, a czego nie mam 😶
A jakie są Wasze ulubione maskary?

Miłego dnia 😗😗🧡

21 komentarzy:

  1. Miałam tą maskarę od Essence i byłam z niej zadowolona. Nawet na moich krótkich i prostych rzęsach zdziałała cuda. Ta ostatnia bardzo mnie zainteresowała. Może ją wypróbuję jako następną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta z Essence ma genialną szczotkę:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie się na tym nie znam ale powiem ci ze masz mega kolor oczow :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepiej chyba wypadł tusz od essence;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z Wibo z tych co podałaś najlepszy. Jednak jak się trafi fajna promocja warto zainwestować w droższy i lepszy tusz :) Moim numer jeden od dobrych kilku lat Volume Million LAshes czerwony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dokladnie tak jak piszesz. Czasem promocje w drogeriach są tak dobre, że szkoda nie skorzystać. Co jakiś czas jednak kupuję i takie tusze, bo nie zawsze okazują się bublami. Tego tuszu o którym mówisz jeszcze nie miałam.
      buziaki

      Usuń
  6. Akurat ich nie używałam ale świetne porównanie ;) ja jestem zadowolona z Miss Sporty, Golden Rose i Maybelline ;)
    Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam mega zadowolona z jednego chyba tez z essence taki różowy z grubą gumową szczotką. ten działał kosmos na rzęsach. Szczerze powiedziawszy zadnego z GR nie miałam, ale chętnie wypróbuję ;) Uzywam zato astora i rimmela dosc czesto ,jednak ostatnie zakupy to tezjakies dziwne niewypały z deczka :/
      buziaki kochana

      Usuń
  7. Miałam kiedyś inną maskarę Essence, ale miała bardzo podobną szczoteczkę i przy moich oczach była zdecydowanie zbyt duża.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie najlepsza jest Essence, ale taka czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wydłużenie takie sobie w każdej z maskar:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tę maskarę z Wibo. Byłam z niej bardzo zadowolona. Nie mam jednej ulubionej maskary ale lubię te z Miss Sporty. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobał mi się ten pierwszy efekt :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji używać tej maskary. Wygląda jednak obiecująco, może byśmy się polubiły.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie pokazały fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego z tych tuszów. Ale z drogeryjnych mascar najbardziej lubię te z L'oreal.

    OdpowiedzUsuń
  15. dobre efekty, chyba pierwszy tusz najbardziej mi sie spodobal. :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moj blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt jest naprawdę WOW Kochana <3
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

🌸Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.
🌺Skoro już tu jesteś, zachęcam do pozostawienia komentarza na temat postu czy bloga. Co o nim sądzisz, co byś poprawił/a.
🌸Staram się odpisywać w miarę możliwości na każdy komentarz.
🌺Dziękuję za obserwację mojej strony. To znak, że to o czym piszę interesuje kogoś :)



🌺Nie bawię się w "obserwacja za obserwację"
🌸Wiem jak trafić na Wasze blogi. Nie musicie pozostawiać linków w komentarzu.
🌺 "Fajny post, wbijaj do mnie/link do bloga" nie będą publikowane.